So come pick me up, I've landed

Ska man kanske försöka hålla bloggen vid liv för en gångs skull? jag är en typisk sån där som blir medlem på olika saker, och sen bara skiter i det...men bloggen, är ju faktiskt kul. Det enda som saknas är orken att lägga ner tid på den.

En liten uppdatering då. Har satt igång med min scrapbook igen, skrev ut säkert 50 bilder som jag ska klippa i och klistra in. Bilder från Ryssland då, ligger fortfarande efter med Zaragoza och snart blir det ännu mer påfyllnad med paris. Mina ryggsmärtor har kommit tillbaka igen, vilket är mitt eget fel eftersom jag är en slarvmaja. Så..igår bestämde jag mig för att ta tag i övningarna igen. Men det är ju så drygt! Skola skola skola...hela tiden...Etik&Livsfrågor uppsatsen går framåt, och litteraturhistorian med. Men så fort man tycker att man börjar bli färdig så kommer det nya grejen. T.ex. Italienska, tenta av steg 1, spanska, italienska redovisning, engelska tal, träningsdagbok...och så vidare..the list goes on.

Men. Skönt nog så fick jag ledigt från min etik&livsfrågor lektion idag eftersom att Håkan är snäll och förstår mig och min&linns lilla dispyt med vår lärare, Lis-britt. Usch och fy! Hon är inte populär, vare sig hos oss eller hos Håkan. Så...jag slipper henne idag! Men...den stora frågan är fortfarande: Vem är vår handledare?!

Kärleken då. Jag har inte så mycket å säga egentligen. Lagt på is, lagt på hyllan. That's it! Nu ska jag fokusera på skolarbete och träning, och framförallt på att må bättre och försöka få andra att må bättre. ;)

Countdown - 31 days!

image27

Kommentarer
Mimmi skrev:

Bra initiativ med bloggen ;) Du får bara bli lite bättre på att svara på kommentarer och kommentera (A)

2007-11-06 | 21:09:03
URL: http://missmimmi.blogg.se
Mandapanda skrev:

hahaha okej, will do;)

2007-11-06 | 21:36:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0