Sólo tengo miedo a los ascensores.

Idag har jag bestämt mig. Jag ska stå ut!

Hade nyss naturkunskapsprov på ellära. Men som tur var så kom de flesta frågorna på de som vi hade övat på. Så skrev färdigt testet på fem minuter och nu sitter jag här igen. Igår var jag sjuk, och känner mig fortfarande inte särskilt bra. Men Mimmi har fått mig att fatta att jag kanske borde stanna kvar till tyskalektionen idag ändå, eftersom vi har prov i det imorrn. Känns meningslöst bara. Slutar naturen (som börjar igen om en kvart) 12.30 och tyskan börjar 14.50.  men okej, värre är jag van vid. Dessutom har jag upptäckt att man kan få mycket skolarbete gjort på den tiden.

Jag längtar tills jag får pengar, så jag kan köpa julklappar. För det är kul. Speciellt nu, när jag typ vet vad jag ska köpa till folk. Och denna julen blir nog ganska kul. Vi i familjen ska köpa julklappar till varandra, och sen ska vi köpa en speciell present som passar alla. Och den där lilla speciella presenten ska vi spela om sen. Kortspel antar jag. Skitroligt! Mysigt! Det blir nog bra!

idag ska jag träna fotboll. Näst sista träningen för året..:/ ajdå..sen blire tomt. Men, lite extra fritid har kanske aldrig skadat..egentligen.

På lördag ska jag träffa Steffi&Sara och äta mat. Pizza var uppe som förslag av Sara, men steffi och jag fetdissade det eftersom att förra gången gick det åt helvete.;) Så kinamat!

Fick nyss bra nyheter om studentbiljetterna. Fler biljetter kommer nu finnas till försäljning! Vilket ökar chanserna att få tag på en själv!

Så see ya at Valentine 20.de november!

Simma lugnt <3

Kommentarer
Lia skrev:

ah julklappar måste snart handlas :D

2007-11-07 | 10:51:07
URL: http://hellolia.blogg.se
erika skrev:

gaaah kuljuul me tyskaprov xD
fän tråkigt när säsongen är helt over.. eller först är det skönt o sen blir man rastlösast i hela världen fii :(

2007-11-07 | 15:35:16
URL: http://erikatta.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0