YES!

Bara finjustering kvar nu, på svenskan sen är jag klar med alla sex författarna. eventuellt att det blir sju, men det får jag förhoppningsvis besked om ikväll, eftersom min lärare skulle sms:a mig.:D Mysigt.^^ haha

Idag lossnade en sten från mitt hjärta. Det känns bra, bättre än jag trodde det kunde bli. jag har betett mig som ett svin, men du har ett makalöst sätt att få mig att må bra igen.

Om en vecka är det tatuering som gäller. Jag börjar få second.-thoughts men det är nog bara för att folk ständigt påminner mig om den kommande smärtan. Men vafan... det ska inte behöva spela så stor roll.

Tack Erika för din briljanta idé om mina närmaste tre veckor...fattary heeh?;)

Aja, ikväll ska jag träna handboll och plugga geo, och jag har bannemej bestämt mig för att ge järnet. Och imorrn, squash:D det är kul, ska ni veta!

Simma lugnt!

Kommentarer
erika skrev:

haha jag fattar alltid, du kan säga vad som helst till mig och jag kommer ändå fatta, enligt mina egna tolkningar. God i´m a genius :D seeya biatch

2007-11-27 | 17:45:21
URL: http://erikatta.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0