You don't really care 'bout music, do ya?

Knepig dag, tråkig dag igår. Linn var är du, jag måste prata av mig med dig! Och Sebbe, tro inget annat än att du betydde mycket för mig. Glömmer aldrig (: Amanda, tack för att du är du!

Idag ska jag få mycket gjort har jag bestämt. Igår hade jag spanska prov, och på kvällen sysslade jag lite med författarna, som jag förresten bara har en kvar. plus lite finjustering på alla andra. Men det går helt klart åt rätt håll.
Anyway, hade italienska i morse, och nu sitter jag med övningar som snälla Agneta gav mig iom att jag ska tenta av steg ett på måndag. Känns rätt bra faktiskt och hoppas det går lika bra!

I morgon ska jag jobba, och eftersom jag är inne i stan 1,5 timmar innan jobbet hinner jag plugga där med. Tre timmar på McDonalds är fakitskt inget å gnälla över heller. Så det blir nog bra.
Ikväll äre Squash och förhoppningsvis kärringgympa med, med mamma då.

Underbar låt med tre norrmän. (Cover) Nilsen Kurt, Espen Lind och Asbjörn - Hallelujah

11 dagar till tattoo, och 13 dagar till Paris (SARAAAAH!) wonderful!


Kommentarer
sarah skrev:

paris blir naaaaaaajs

2007-11-24 | 02:04:27
erika skrev:

men din mupp vafan gör du egentligen :P :D kött fifään

2007-11-25 | 17:57:26
URL: http://erikatta.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0