Countdown all over again

Så. Det pirrar lite i magen när jag tänker på det. Den sjätte december lyfter jag från Göteborg och flyger till Barcelona. Där väntar jag i sex timmar, innan jag flyger vidare till Paris. Allt för att få den billigaste resan.
Paris Paris Paris... fy fan vad najs. Men, undrar om Disneyland verkligen har öppet under vintern? Målet med resan är att jag ska övervinna mina rädslor, flyg - hiss - och rollercoaster- rädsla.

Ikväll ska jag spela squash med Pelle. ^^ haha, det ska bli roligt men är nervös som fan. Alla säger att det är skitsvårt, men det är ju bra träning så. why not, liksom? Sen åker Ricky Picky Persson och jag till Tanja som fyllde år igår - GRATTIS! Du har nu bara 364 dagar kvar tills du blir 18! ;)

En annan sak ska också göras idag. LInn Pinn och jag ska in till stan och boka teoriprovet. Vi får se när det blir. .Shit, jag är nervös och har inte ens bokat än. Kul liv.
image26
Igår provade vi studentmössor och jag beställde mitt fort som fan. Stressigt var det, för jag var tvungen å hinna med en buss hem halv tre eftersom jag skulle klippa mig. Hursomhelst beställde jag tjejpaketet, diamantmössan(med Sverige fodringen), guldkulle och hood. Men jag ska förmodligen avbeställa lite sen. Eller mycket. Man är ju inte krösus direkt.

Simma lugnt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0