Simma lugnt!

Ibland kommer det såna dagar då allt bara flyter på! Allt går hur bra som helst. Tills man kommer hem.

I skolan idag höll jag, Mimmi, Erika och André nationella svenska B talet. Jag var inte så nöjd med mitt tal, men dra på trissor! Håkan var det, så det gick bra ändå. Sen fick jag höra att Diego kan komma till Sverige den 4 februari, och då blev jag ännu gladare. Sen kom jag hem och skulle spela match. Jag var laddad till tusen, och allt. Uppvärmningen gick kanon. När jag väl kom in i matchen drog jag på mig ett gult kort och en två minuters utvisning...xD Så, idag kan man väl snarare säga att jag var en belastning, än att jag var ett bidrag. ^^ haha men det är lugnt. De som vet bakgrunden till min story fattar. Dessutom vann vi ändå.

Sen kom jag hem, gick och det var askallt. Mina föräldrar frågade varken hur det gick på talet, eller på matchen. Istället pratade de om sin Thailand resa som de ska göra 30 nov till 15 dec. Utan mig givetvis. Då känner man sig...pointless. Men det varar inte länge, för det är klart att jag vet att de INNERST INNE tycker om mig...haha.

¨Nu längtar jag till helgens årsfest och helgens pengar. och sen till nästa helg, för då får jag träffa min syster och hennes Cozmo. Sen till helgen efter det för då har hon inflyttningsfest. Och det kommer bli stentufft:;D

Idag skaffade jag facebook. Eftersom jag tog bort min lunar måste jag ju ha något annat. haha. ^^ och, jag har dessutom laddat upp bilder från zaragoza på bdb. http://hyltemanda.bilddagboken.se/



Kommentarer
Syrran skrev:

va kul att du längtar till mig =D...får se om de blir inflyttningsfest helgen efter..anna flyttar ju me mig så länge så kan bli lite för mkt grejer å så.men som sagt får se ;)

2007-10-24 | 00:09:57
Mimmi skrev:

Gött att du tagit bort lunarn ;D haha det är ett riktigt luffarställe ^^

2007-10-24 | 13:36:25
URL: http://missmimmi.blogg.se
erika skrev:

amndaamandaamaandaaa :D höhö gult kort fifään ^^

2007-10-25 | 09:20:36
URL: http://erikatta.blogg.se
Amanda skrev:

Du är i alla fall inte "pointless".
(L)

2007-10-30 | 23:51:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0