Äre fest eller?

Ikväll är det dags! Min första utekväll som 18! :) Tack till alla som grattade mig igår! <3

Erika och jag bakade tårta på kvällen, vi bakade även bacon och hamburgare...Och sen kollade vi på 8 mile, som jag inte sett på skitlänge. Men visst fan ären bra?

Idag har jag sprungit omkring som en galning och varit totalt osocial mot stackars Erika...! Städat har jag gjort, men om det blivit nån skillnad får ricky picky persson avgöra när  hon kommer ikväll!

Mamma och pappa hade lämnat godis och rosor till mig igår:D Snällt, tyckte jag! <3

Ikväll kommer folk. Då ska vi äta pizza och tårta, och chips och lite sånt. Framförallt ska vi dricka! :) För nu jävlar har jag laddat!

Snart ska jag spela match, 13:00 bär det av till Halmstad för att möta Astrio. Jag är livrädd och asnervös! Nu gäller det, det här kan vara vår chans! Vinner vi, så har finns det stora möjligheter för oss att gå upp i div 3. Och helvete, det ska vi ta mej fan också göra!!! För något annat är vi inte värda! Förra gången vann vi mot Astrio, så why not do it again? ;)

Jag längtar, jag vill ha folk här, folk som jag verkligen tycker om. Folk som bryr sig! <3 Snart!


Igår satt jag och sysslade lite med youtube. La upp mina videos från lazurny, för dom som vill kolla kan ni söka på Lazurny, eller på amandasvensson. Enjoy!
Nu är det bara tre veckor kvar! IIIH!! :)

Sebbe, jag saknar dig. :/


Kommentarer
erika skrev:

att baka bacon och hamburgare , som att baka ...erm... muffins? :)

2007-09-15 | 17:20:35
URL: http://erikatta.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0