Ibland fastnar maten mellan tänderna... Då kan det vara bra med tandpetare.

Idag, onsdag, har jag och mamma haft en riktig myskväll. Först åkte vi till gamla hallen och tränade - muscles. Rätt jobbigt faktiskt. Sen drog vi till konsum och köpte kyckling, sallad och lite sånt där smått. Sen körde jag hem, alldeles utmärkt. (A) och vi lagade mat tillsammans. Kycklingsallad och vitlöksbröd blev det, till fotoll (Sverige - Montenegro 2-1) och sen idol.

I morse var jag hos sjukgymnasten. Han gav mig massage i ena skinkan, så nu har jag jätteont där och inte i andra. Snacka om att känna sig sne ellerimage19 vad? Iaf, han var imponerad att jag hade orkat. för han hade fått intrycket av att jag är lat. ;) Så egentligen vet jag inte om jag ska ta det som en komplimang eller en förolämpning...;) Skämt åsido. Skolan var riktigt dryg idag, men Mimmi och jag lyckades fjäska för Sivy så vi fick gå tjugo minuter tidigare och hinna med fem över halv fyra till stan. Alltså var jag hemma fem för en gångs skull. Så tidigt vare länge sen det var!




24 dagar kvar, going on 23
.





Egentligen har jag ingenting att säga om dig mer än att du måste skärpa dig och inte fastna i skiten igen. -.-

Kommentarer
Mimmi skrev:

And fjäsk it was ;D Hehe nej men lite charmade vi henne allt :P

2007-09-12 | 22:22:04
URL: http://missmimmi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0