Lärka

De här eviga måndagshålorna och den eviga kylan går mig på nerverna. Idag hade vi idrott 10 över 8 och det blev aerobics/dans. Inte till Dj Ötzi denna gången, däremot.. även om det både hade varit bättre och roligare:D Sen satte jag igång med mina ryggövningar och jag gjorde förmodligen de snabbaste sit-upsen i heeeela mitt liv. Inte för att det är bra...men ändå, de andra spelade ju Spökboll och jag ville va med..:/ Fast det fick jag va med...en gång, men det räckte gott och väl.

Nu har jag både hunnit med italienska och geografi och sitter och väntar på att englskan ska börja 15.20. Italienskan måste jag säga går oväntat bra faktiskt och jag hänger med rätt okej.

Lite ensamt hare varit i skolan än så länge. Inte träffat Sebbe ännu. :/ Men det kommer väl hoppas jag. När jag slutar ska jag träna fotboll 18.30 - 20.00 och sen handboll 20.30 - 22.00. Kul liv jag har...eller, vilket liv?

På fredag är det dags för min födelsedag:D Äntligen arton!!! GUUUUUD vad härligt det ska bli. Pizza och förfest hemmahos mig och sedan fortsätta förfesten på 20.30 bussen till stan och förhoppningsvis hemam hs någon som bor nära stan sen. För vad finns det annars å göra kl. 21.30?

Någon gång inom de närmsta 72 timmarna är det dags för the return of norge. :S Vi får se om jag vågar säga hej.

OCH! Om fem dagar är det bara tre veckor kvar till Zaragoza, och igår bokades tågbiljetten äntligen:D Snart är vi på väg. <3

26 dagar.

Kommentarer
sarah skrev:

kul med fest :D snarare om du vågar säga nej... (?)

2007-09-11 | 07:15:59
erika skrev:

party party på lördag dårå! ;) o kanske fredag me ?

2007-09-11 | 12:59:11
URL: http://erikatta.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0