Tjockis

Jaha, nu var det dags. I torsdags kom beskedet vi alla väntat på, eller iaf i familjen. Fozzie måste banta. ^^ hahaa stackars jävel, alldeles bortskämd och 70 kilo tung. Han slår nya rekord.. ^^

Nu är det countdown igen. nere på ensiffrigt och bara en vecka kvar.

Vem kunde tro att det skulle vara så svårt att få tag på p-piller?!:O I måndags bestämde jag mig för att byta tillbaka till neovletta från yasmine p.ga. oönskat resultat;) Men jag tänkte att: jag måste gå på engelskan, jag kan lika gärna skippa spanskan och gå dit på torsdag. Men av ren tillfällighet hamnade jag på ungdomsmottagningen i Halmstad, bakis och mario dagen efter studentfesten.  I onsdags alltså. Jag försökte flirta till mig ett recept, men nej, det gick inte. Så jag skippade spanskan i torsdags och åkte till ungdomsmottagningen i Hylte med Tina. Tror ni inte att vi möter stängda dörrar och en skylt: öppet endast måndagar 15.30 - 18.00. DET ÄR TVÅ OCH EN HALVTIMMA I VECKAN! BAJSHYLTE! kul att man slutar tio i fem och är hemma halv sju. :@ SÅ arg som jag var gick jag ner till receptionen och skällde ut dom:P och de visste inte ens om vilken tid um hade öppet..:P dålig style. Så, iaf bad de mig ringa mödravårdscentralen kl. åtta i morse, så jag gick hem och la mig.

I morse ringde jag dig, och en underbar telefonsvarare mötte mig:@ "om det gäller recept eller provsvar återkom mellan tio och tolv". Så trött som en get gick jag och la mig igen, gick upp halv elva och ringde dit. "men du skulle ha ringt mellan åtta och nio!" Förbannad igen- MEN NI SA JU TIO OCH TOLV!  "du får återkomma på måndag" NEJ DET TÄNKER JAG INTE GÖRA! "jaja, kan du komma hit idag då?"

Så det slutade väl. Jag fick mina jävla p-piller, och jag fick min rätt!


Mamma hejade på mig, dessutom:P JACKPOT!

El que no ama la vida no es digno de ella.



Kommentarer
eerika skrev:

Amen faan, typ samma sak för mig :O hur svårt ska det va???

2007-09-28 | 23:14:45
URL: http://erikatta.blogg.se
sarah skrev:

haha vilken lirare! oönskat resultat !?

2007-10-05 | 18:35:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0