Lucky is the shirt that covers your chest

Frisk(?) igen. Drabbades ju av nässelfeber förra veckan, och i måndags denna veckan. Vilken tur att jag var frisk under helgen så jag kunde jobba. 8-) Jaja pengar tjänades i alla fall, och gött ska det bli med löning i maj:D

Sitter och väntar på min absolut sista lektion på fyra dagar:D och ska tillochmed få skjuts hem, så det kommer gå fort:) Imorgon ska älsklingen och jag hjälpa hans lillasyster med flytten, till en av lägenheterna just beside ours. På fredag ska vi in till stan och förhoppningsvis köpa tre par inlines. Jag är supersugen, och längtar jättemycket. Sen ska jag jobba resten av helgen. :( Nästa helg ska vi förmodligen ner till Skåne och titta på tosan, och vem vet, vi kanske får en tosa med oss hem? (A)

Ikväll ska alla ut och fira att det är valborg. Jag vet inte ens vad valborg är för något, eller hur det kom till. :S Ingen aning. Kanske tar en öl medan jag väntar på att älsklingen ska komma hem efter jobbet, man får se. har ju annars rödvin.


Igår träffade jag Steff, vi var hemma hos mig och tittade på den jättebraiga filmen Kidulthood som handlar om the streets of london. Det är slagsmål, sex, droger och självmord. Jag rekommenderar den starkt, titta på den!
Jag är på jakt efter någon som kan slinga mitt hår, btw? frisören är dyr, alldeles för dyr för moi.

Skolan tar livet av mig, jag har så sjukt mycket plugg nu för tiden så jag vet inte vart jag ska ta vägen. Så fort man blir klar med något får man något annat att göra. SUCK! Men, snart är det slut. Mindre än trettio dagar till studenten wohooo!

Hmm, ska man gå och droga ner sig innan tyskan, perhaps? :S
Ronny - jag älskar dig. <3


Kommentarer
Anonym skrev:

Nässelfebern lurade dig hårt :P Hoppas utslagen i r*mpan försvinner fort babe;)

2008-05-06 | 07:56:05
URL: http://saramared.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0