Sometimes you close your eyes to see the place where you used to be

Trött efter en låååång helg. I fredags spelade jag fotbollsmatch som vi tyvärr förlorade med 5-0. Seriepremiär också ju.:( Men kul var det att spela, fast fick kramp någonstans runt 85.e minuten.:S
På kvällen var vi hemma hos Malin och tittade på en superduperdålig film som var... tja... dålig.
Igår åkte jag, Ronny, Bastian, Stephanie, Tina och Jasmine till Gekås och storhandlade. Massa roliga saker blev det, trots att jag knappt kommer ihåg en enda idag.;)

Idag var vi på Ikea och köpte soffbord i rätt färg.
Gurli och Tomas köpte nya tallrikar till mig i studentpresent, och sen fick jag matchande kaffekoppar med fat i körkorts-present. :) Jättesnällt, eller hur? =)

Allting blir bara bättre och bättre här hemma känns det som. :)

Trött, och trött.
Godnatt!

Kommentarer
Syrran skrev:

Va kul =). Det verkar vara mkt bättre nu ju. Så glad för din skull. Lite synd att vi pratar så sällan eller ens syns så sällan bara :P. Ha de bra sis! Love u

2008-04-21 | 16:34:45
URL: http://nea87.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0