I bought a ticket for a runaway-train.

Flisofi är underskattat. Satt precis i bibblan och tog igen för den missade lektionen i tisdags då jag satt hemma med fruktansvärda ryggsmärtor. De andra, mina klasskompisar alltså, skulle göra Kjells egen typ av prov. Man skulle sitta ner och skriva ner tankar och idéer på ett papper som man sen får betyg på. Har alltid hatat att sitta och tänka mer än nödvändigt... Gud och hur världen kom till har ALDRIG intresserad mig... för jag har aldrig orkat tänka på det. Men som sagt, filosofi är överskattat och nu har jag precis skrivit två och en halv A4 om allt och ingenting. Lyckat.

Var och tränade fotboll igår så gott det gick. Slutade med att jag joggade och passade och inget mer, eftersom min rygg är lika stabil som gamla människors, som jag fick höra idag hos sjukgymnast Tagestam. Glada nyheter ja tack 8-) hade körlektion idag.. eller lektioner. En trippel i stadskörning. Herregud det tog musten ur en måste jag säga. Till slut var jag så trött att jag nästan körde på flera människor... nja inte riktigt iofs.. men kunde varit så! Så v i slutade tjugo minuter tidigare och jag fick de minuterna till godo till nästa lektion jag bokar. Har halkan på torsdag och så. Stefan sa till mig idag att det bara är att boka uppkörning nu, så jajemän. What's done is done.
Var ju som sagt hos sjukgymnasten med som knäckte min rygg minst fem ggr. Och denna gången var det inte ens LITE skönt.. det gjorde bara pissigt ont! Fy fan. Och nu är jag helt öm så saken är ju inte bättre än så länge iaf...

Men men...
Ronny for the win. <3

Kommentarer
Anonym skrev:

Låter illa det där! Jag var och kollade mina lungor hos herr doktor för ett tag sedan och han sa att jag har lungor som en 70-åring. I know the feeling of being old:S men va fan, inte ska vi väl sluta spela fotboll för det?:)

2008-02-08 | 07:49:21
URL: http://saramared.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0