If I were a flower, rise up in the dirt . . .

Idag, tisdag, var det dags för läkarbesök på sjukstugan i Hylte. Fick sova iaf lite längre trots att jag ändå gick upp hyffsat tidigt för å lämna Bastian på dagis. Iaf. Läkaren sa till mig att jag har en muskelinflammation i ryggen, som troligen orsakats av ett diskbrock. Så fick en remiss och ska till Falkenberg och röntga ryggen inom kort. Fick även en smärtstillande, anti-inflammatiorisk medicin. Dessvärre står det i bipackssedeln att vissa kan få försämrad körförmåga vid intag av medicinen. Hoppas VERKLIGEN inte att det är sant!

Jahaja... nu har vi fått tag på en bil. En chrysler voyager. det är easy as cake to fickparkera en sån, right? ;) hahah men vilken "tur" att jag inte ens fått lära mig fickparkera på körskolan... jag har ju ändå uppkörning snart! Helt sjukt. Och till råga på allt så är det fler saker än den som jag inte fått lära mig ännu, och som tydligen är relativt viktiga.

Min älskling har börjat på körskolan nu också, vilket både är bra och dåligt. Dåligt för att det blir krångligt med hemsysslor och Bastian, men bra för att man får se lite mer av honom. :) Och i söndags tog jag det stora steget att skicka in papper till adressändring, så nu, eller iaf snart, bor jag officiellt på Norra Industrigatan 27B, tillsammans med Ronny Kallas. :) Och det känns väldigt väldigt skönt och befriande! <3

En annan stor nyhet är att Linkin Park ska till Hultsfred i år! Oj oj oj, vad de är bra, och framförallt live! Får se vad som händer, antingen åker man dit eller inte. Jag har ju trots allt redan sett dem live i Sthlm en gång. Förra året i maj. En upplevelse jag sent kommer att glömma. :)
Och nu när jag är inne på rockparty.se ser jag att Jimmy Eat World också ska dit! ouw... Andra intressanta namn är Sugarplum Fairy, Säkert, Miss Li, HIM, The Hives, och tillochmed en liten gnutta Hellström.
Jodå, listan för vad årets festival erbjuder är inte helt kass iaf. Men Hultsfred är riktigt dyrt, och det enda barn jag egentligen verkligen vill se igen är Linkin Park... Och Hives är också himla bra iofs. Men, jag  menar... de måste man väl kunna se nån annan gång?

Simma lugnt <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0