I'm head over heels, goddess of mine . . .

I'm not ever alone - your're not ever alone... Takida - Curly Sue <3

Klockan är halv tre och jag har knappt gjort något idag. Stannade hemma från skolan på grund av att min rygg gör nåt så fruktansvärt ont. Har mest myst med min älskade Ronny och tittat på Vänner. BÄST BÄST BÄST! (I take thee Rachel) ... ^^
 
Har också hunnit ringa Capio och bokat en ny tid, på torsdag 12.45. Skönt det ska bli. är sugen på att träna idag men är rädd för att det inte blir något med det. ska nog ligga ganska lugnt för tillfället.

Sitter och pluggar lite smått nu, anorexi som jag ska redovisa på onsdag. Faktiskt intressant men sjukt skrämmande...:S Anyway, det går framåt. och efteråt ska jag diska lite.
Missade filosofi-skrivningen idag men får hoppas Kjell inte blir bitter för evigt. Suck för Kjell!

Ronny..! <3

Kommentarer
elise skrev:

I take thee Rachel, hahaha! vänner är oslagbart!

2008-02-05 | 19:28:50
URL: http://elisemansson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0