In the end, it doesn't even matter . . .

Idag när jag kom hem berättade Robin (Ronnys lillebror som hade hämtat Bastian på dagis) att någon från lägenheten hade ringt. Direkt fattade jag vem, så frågade vad hon ville. "Nä, det var nåt om att Bastian hade skrikit igår och att hon var orolig. Hon ville prata med Ronny el. nån".SUCK! Vad fan ska man göra åt henne egentligen?!

Ska snart sitta och greja lite med min blogg igen, men måste ner och fixa färdigt tvätten först. Vill inte... >_<
I morgon ska jag ta en körlektion igen. Är nästan nervös för det var så länge sen. Pff jobbigt...

Idag fyller Tamas år. GRATTIS GAMLING! 30 bast men lika barnslig! ;) På lördag ska vi ut och bowla och festa för å fira honom. Och nu är det förhoppningsvis fixat så att Ronny kan följa med också! :) :) :)

Idag kom Linn till skolan! Kul! =) Det var längesen niggah:D Du är så brun att du är oförskämd som visar dig offentligt! Men ändå, glad to have to back. Har saknat någon att dela min humor med i skolan. ;)


Simma lugnt <3

Kommentarer
M i m m i s | D e s i g n skrev:

Haha vilken jävla granne! Helt oförskämd :O

2008-02-27 | 20:33:53
URL: http://mimmisdesign.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0