In your head, in your head they are fighting . . .

Hade körlektion i morse. Kände mig inte så trött men märkte själv hur ouppmärksam jag var under körningen. Har precis kommit på att det mycket väl kan ha med min medicin att göra, så överväger att lägga ner den till nästa vecka. Skulle jag kugga pga den så skulle jag bli väldigt arg på mig själv!

Efter körningen träffade jag världens bästa och sötaste pojkvän på Ahlbäcks. Vi gick till hemköp och köpte Kaffe Latte(kall) resp. energidryck och sen ut och tittade lite i olika affärer, men till slut lyckades vi hitta den ultimata födelsedagspresenten till Tamas. Sjukt stolt är iaf jag. Fast, det var ju faktiskt Ronnys idé, så han får la credsen egentligen. ;) Hursomhelst. Ska bli väldigt kul å se hans min på lördag! :D

Eftersom båda var i stan och var hungrig så stack vi till Sibylla och åt. Där har jag inte ätit på minst ett år, men faktiskt - det var både gott och mättande! Till skillnad från McDonalds dårå. (Som jag iofs knappt ätit på på två år, dock steker jag ju äckelmaten själv.)  

När Ronny lämnat mig för att han skulle hinna röka innan sin körlektion (pga att han inte röker inför mig, vilket jag är väldigt tacksam för - Och han SKA/MÅSTE sluta efter intensivkursen!) så gick jag till salong Ma-donna och bokade make-up tid den förste Juni, då det är baldags :) Känns skönt, trots att pengarna verkligen kommer rinna ur sanden. Suck. Men trots allt, det händer ju bara en gång i livet, right?

Väl tillbaka i skolan stack jag, Johanna, Tanja, Lovisa och André till netto. Samtliga köpte choklad, och sen åkte vi tillbaka till Sannarp sjungandes på Ugglas skild och vild....
Angående chokladen, har man dåligt samvete eller inte? Jo, med tanke på hur lite jag tränat denna veckan borde jag inte ha köpt det. Men suget var aningen för stort. Jaja, sista innan helgen iaf. (A) haha. Tre KitKat kanske inte är sååå farligt. 8-) Och, jag kanske ska träna ikväll, hoppas jag hinner.
 
Usch, vill inte ha spanska nu. Känns som jag tappat hur mycket som helst och som att jag inte kommer kunna ta igen mig. Dessvärre är det oftast spanskan som drabbas när jag har körlektion, eller sjukgymnast tid.
Lektionen idag är hursomhelst den sista spanskalektionen på torsdagar för resten av året! HURRA! :D Fy fan vad skönt.  

Nostalgi - VILL HA SOMMAR!
image64

Simma lugnt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0