It's in the ABC of growing up . . .

När jag öppnade dörren till lägenheten möttes jag av Bastians skrikande. Det var alltså ytterdörren till lägenhetsbyggnaden. Skyndade mig upp för att se vad som hade hänt. David förklarade att bastian vatt olydig, så jag tänkte "jaja, det var väl inget mer med det" Så han fick gå in på sitt rum, medan jag gick ner och började tvättningen. På väg ner upptäckte jag att den fruktansvärt jobbiga tanten som bor under oss var på väg ut, men tänkte "att hon kan väl ändå inte ha nåt att säga nu?" Men jovisst fan, det hade hon. Hon kom ut med handen på hjärtat, halvt gråtfärdig och sa till mig: Usch, det låter så hemskt där uppe, jag blir så orolig! Så jag svarade med en lugnande röst att : det är ingen fara, Bastian fick bara inte som han ville. och med en blick som antydde att jag typ misshandlat honom sa hon: Jamen jag är så orolig för honm, ska du upp dit igen eller? Så jag sa: Amen, han är fem! Sånt händer liksom, och ja jag ska upp dit igen, David är ändå där uppe med honom nu. Så hon lugnade ner sig någorlunda iaf och gick in i lägenheten igen.

När jag kom upp igen efter jag tvättat och hämtat pizza, (Från Hawaii btw och det var skitgott!) så ringde hon och Ronny svarade. Minen i hans ansikte avslöjade direkt vem det var. Haha. När han la på så hade hon ringt för att hon var orolig att hon hade stört "hans flickvän" i trappen. Men HERREGUD! Kan man inte ens prata med kvinnan utan att hon ska tro att hon stör?! Hon kan bannemej inte ha ett starkt hjärta!: '*pust*



Fick VG på naturkunskapsprovet som jag var helt säker på att jag misslyckats stort med. Trodde knappt ens på ett godkänt, men ser man på:) Happy happy!

♥ För övrigt har jag trixat lite med bloggen idag igen :) Bl.a. bytt spelningslista och fixat fram en Kiwi-klocka. Tack till erika och mimmi för hjälpen!

Har precis tvättat tre par skor i tvättmaskinen, och de blev faktiskt någorlunda rena iaf:) snajsigt värre. =)
Vår, kom hit nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0