It's too bad, but hey, that's me... what goes around, comes around, you'll see...

Manda, back in the burk. ...
Jobbigt jobbigt. Sitter här och väntar på en lektion som är slut tio i fem. Ska inte träna ikväll så får en chans å vila upp min rygg, som värker mer än nånsin för tillfället. Dags för mitt veckliga (?) samtal till sjukgymnasten igen. SUCK!

Satt och tänkte idag... om en vecka ungefär åker Linn till Thailand och lämnar mig alldeles ensam... kommer försöka skämta med andra, men ingen har samma dåliga humor som du Linn.. 8-) Spazzolina (o)
Lavoro i denti con una spazzolina... beeesh... 

Jag har också tänkt en massa annat idag... (Inte haft så mycket annat för mig) Om två veckor är det sportlov... sen är det fem veckor till och sen påsklov. Sen är det åtta veckor till och då sätts betygen... !! sen två veckor efter det är det bal! Och sen fyra dagar senare studenten.. FY FAN VAD HÄRLIGT! Snart är skolan grejjad! Är så sjukt skoltrött nu så för min del blir det nog jobba efteråt. Förhoppningsvis orkar jag, om jag skulle vilja, ta upp mina studier igen, efter ett år typ.

Vill ut och resa, vill ha körkort, vill ha djur.... VILL ALLT!
Ronny, du gör mina mörka dagar ljusare. Du är allt jag vill ha. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0