You start to wonder why you're here not there

Någon som har sett filmen Duplex, med Ben Stiller och Drew Barrymore och undrat: "kan man verkligen ha en sån granne?"
Jodå, jobbiga grannar kan man ha... visserligen låååångt ifrån samma klass som deras granne har.. but still.
Nedanför oss bor en tant i 60-70-års åldern. Hon har en tendens att ringa oss en, ibland två eller tillochmed tre ggr om dagen. Vad tror ni hon vill? Jo, en gång ringde hon för att hon hade råkat välta en stol, och var rädd att hon stört oss. Andra gånger har hon ringt för att hon går ut och röker mitt i natten, och undrade om vi kunde sova trots det.. Nu senast när hon ringde var hon rädd att vi blev störda av att hon spolade vatten klockan två på eftermiddagen. Är inte det LITE överdrivet eller? Nästa gång ringer hon la för att hon steker köttbullar?! Som Ronny säger, synd att vi inte kan klaga på henne.

I lördags var vi iväg hos Ronnys vänner tillsammans med Anders och leif. det var sjukt trevligt. Melodifestivalen, rödvin och poker. :) [Inte för att melodifestivalen var något att se... kebabpizza rasborkaaa] Folket där var iaf jättetrevligt och det är alltid spännande med nytt folk.

I sändags var vi hemma hos Tina och Tamas och åt lite och "kollade" på tv. Mest satt vi och snackade om allt möjligt. Också väldigt trevligt:)

Igår träffade jag Steff en snabbis och satt och snackade lite. :) Det var tyvärr alldeles för längesen vi sågs sist. Hann med att träffa Sara en jättekort stund också innan jag cyklade till fotbollsträningen. Tanken var att jag efter fotbollen skulle fortsätta till handbollsträningen, men eftersom min rygg strular och ger mig ett helvete så beslötj ag mig för att strunta i det. Hoppas verkligen vi får tag i en tid på sjukstugan i veckan! Annars vet jag inte vad jag tar mig till.. :/
I morgon ska jag träffa söta Amanda i stan och ta en fika eller nåt:) Ska bli jättekul å träffa henne igen, för tyvärr har varken hon eller jag mycket tid över.

Trivs verkligen sjukt bra tillsammans med min Ronny. <3
image54image56

Kommentarer
petra skrev:

har uppkörning om en månad typ:P själv då?!
jodä här är allt finfint själv?!
pusss

2008-02-23 | 13:09:12
URL: http://ppetraa.blogg.se
erika skrev:

HAHAH sikken tant, jag hade dött på henne av irritation

2008-02-23 | 16:05:14
URL: http://erikatta.blogg.se
petra skrev:

pluggar upp lite ämnen på komvux och börjar på mitt nya jobb DHL på onsdag, lagerarbete där man pakar paket typ:P jobbar du mkt på donken?
puss

2008-02-24 | 14:25:36
URL: http://ppetraa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0