Never made it as a wise man

Skolan är över och sommarlovet nästan till hälften gången. Har jobbat som en gris sedan den femte juni. Två dagars arbete och två dagars vila. And on and on it goes. Är det nu belöningen kommer?
Jag har semester denna veckan och jag och älskade ronny letar sista minuten resor för fullt. Åker vi kanske imorgon, eller på lördag? Turkland är uppe på förslag, dels för att det är billigt att flyga dit, dels för att det är billigt att bo där. Vad tror ni? kan det bli kul?

Idag ska jag åka till stan med Bastian, enbart för att lämna tillbaka en bokjävel till skolan. Som tur är hade jag två kopior av samma bok hemma, och de har bara bett om den ena tillbaka ;) Idrott & Hälsa, faktiskt väldigt intrssant! =)

Coldplay - Viva la vida and death and all his friends = Kärlek <3

Kommentarer
Anonym skrev:

hej tjejen...läste att du hade två idrott/hälsa hemma. Min är borta! Kan det vara min? hoppas, hoppas..Puss

2008-07-13 | 15:19:59
URL: http://saramared.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0