Smells like.... tja..

Det här måste skrivas om! Har inte varit aktiv på länge, och det beror mest på lathet. Hunnit med att vara i Turkiet, på Liseberg och på Fun City i Varberg emellanåt. På lördag blir det Kolmården, skulle jag tro.

Men dagens, veckans, månadens händelse var den idag. Min pojkvän stod och pissade i toaletten när vår älskade katt fick för sig att göra kanonkulan rakt ner! Han plockade upp henne och hon sprang omkring och skakade sig över heeeela badrummet. Tro det eller ej, men mycket kiss för en liten katt!

Var på bio med Ronny i helgen, Hancock. Åt på kinarestauerang och träffade Linn innan, mycket trevligt. Hon påstod tillochmed att jag såg gammal ut. ;) Filmen var hursomhelst ganska kul:)

Till hösten vetefan vad som händer. Förskollärare-utbildning antar jag, i stan såklart. Kommer bli svårt att inte kunna tjäna pengar samtidigt. Iaf inte mycket.

Jaja, ta hand om er folket!
Simma lugnt. <3

Kommentarer
Linn skrev:

äldre!! inte gammal för tusan :D

2008-07-24 | 22:06:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0