D is for delightful . . .

Bandy på fredag, ska bli roligt. :) Äggaspelen som jag många gånger velat va med i, men av flera anledningar har det inte blivit av. På fredag smäller det dock. Som tur är så spelar vi första matchen klockan tio, och alla matcher spelas innan klockan 13.00. Känns väldigt bra, kanontider ju!

Kärleken just nu - vad kan man säga? Det går inte säga annat än UNDERBART! Jag trivs utomordentligt bra med min Ronny, och bara han kan få mig att må så bra som jag gör. <3

Påfyllning kommer senare...

Kommentarer
erika skrev:

jag vill spela med ett ägg :D det hade vart mycke roligare!

2008-03-20 | 11:54:41
URL: http://erikatta.blogg.se
Syrran skrev:

Kul att höra att allt går bra =)..love u sis!

2008-03-20 | 20:31:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0