It's the freakiest show. . .

JA! KÖRKORTET ÄR MITT! Äntligen!
Igår körde jag upp i Gislaved, klockan 13.00. Faktiskt inte så nervös som väntat, kan bero på att jag kört dit, och körde både i måndags,tisdags,onsdags.
Något jag kände jag gjorde fel, var första starten i backe. När jag glömde lägga i en växel, och blinka ut. Men jag gjorde om det perfekt, och pga fotgängare var jag tvungen att starta i backe X-antal ggr till. Men bra gick det, oh yeah! Något han anmärkte på, eller.. det ENDA han anmärkte på, var att jag kommer lite för lång till vänster när jag skulle svänga in på en enskild väg. Men, som sagt. Det var det enda felet han tyckte jag gjorde, och det är sånt som kommer med åren, som han sa. SÅ KÖRKORTET ÄR MITT!
 
Igår när vi kom hem(jag körde givetvis) så slängde jag övningskörningsskylten direkt. Den har stått ut i tre år, stackarn och vi har använt rep för att binda upp den. haha. Som pappa sa tidigare i veckan: Hoppas du klarar det nu, Amanda, för skylten klarar inte mer nu! Så den är slängd! Sen åt jag, mamma, pappa och Ronny tårta på Haggatan. Sen stack jag och Ronny till hans pappa i Brännögård och hälsade på hundarna, stoooooora och fina :)

Sedan åkte vi till Tina och Tamas och drack te. Tamas fick sina presenter, dessvärre hade han redan dvd-boxen, och vi hittar INTE kvittot.. >_<. Men koppvärmaren var bra, tydligen. Haha.

Sen sov vi. Och jag vaknade av ett riktigt LYCKORUS idag!
Men, nu har jag prov. Som jag inte har orkat/hunnit/velat öva på. Men, whatever will be will be.
Simma lugnt. <3

Kommentarer
syrran skrev:

Grattis igen sis :D!!!

2008-03-07 | 19:17:35
elise skrev:

Grattis grattis grattis :D :D :D visst är det underbart?

2008-03-16 | 20:08:54
URL: http://elisemansson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0