Flicking through a little book of sex tips, remember when the boys were all electric?

Sitter hemma och lyssnar på Svampbob fyrkant...
Igår spelade vi match, hylte-torup och reslutatet var inte fy skam, från vår sida. 0-0 och torup hade garanterat räknat med att vinna. (bör nämnas att de spelade bättre än vi)
Jag och Bastian var hemma hos mamma och hälsade på en stund med, och mamma börjar känna sig som en mormor. xD

På kvällen åkte jag, ronny, bastian, robin, david och stephanie till wild west steakhouse. Jag körde tomas och gurlis bil pga. att hastighetsmätaren på chryslern funkar ungefär när den vill. Läskigt var det, en fin, manuell mazda och jag var livrädd. Trodde jag skulle ta sönder den på nåt sätt... (Och det trodde nog Tomas med)
Men bra gick det, och jag blev förälskad i bilen. Så mjuk och skön att köra.
Maten på WWS var svingod, och inte alls så dyr som vi hade väntat oss. Ronnys köttbit kostade iofs 450 spänn. :O Men jag smakade en bit, och det var lätt prisvärt.
Jag och Bastian åt banana split och gud vad den smakade fint.

Kanon kväll!

Simma lugnt <3

Kommentarer
syrran skrev:

grattis igen :D

2008-05-18 | 12:49:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0