I'm gonna shine, I'm gonna make it

Igår hände något jag aldrig kunde tänka mig. Ronny låg och sov, och sen ringde hans ex Jenny, som jag varit supersotis på innan, och frågade om hon fick leka med Bastian. Visst sa jag, självklart får du det. Gick ut och pratade lite, och hon var supertrevlig. Efter ungefär tjugo minuter frågade jag om inte hon ville hänga med till Emma som skulle slinga mitt hår, och det gjorde hon. Bra blev det, mycket finare än innan! Tack!

Efteråt var jag tvungen att skynda mig hem eftersom att bastian skulle sova, och på väg ditåt frågade Jenny om jag ville prata mer när jag nattat Bastian, och överlycklig som jag blev, bara av att hon frågade mig, sa jag självklart.

Det kändes så mycket bättre att höra saker från henne än att höra dem från alla andra, och idag känns det som att en stor sten fallit från mitt hjärta.

En stor kram till Ronny, för att han är världens bästa. :) Grattis igen till körkortet!
Nästa vecka får du förhoppningsvis tillbaka din ring. Älskar älskar dig! <3

Kommentarer
Anonym skrev:

Kul att håret blev fint:) ska bli kul att se det snäckan. ses på måndag:)

2008-05-24 | 23:08:42
URL: http://saramared.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0