My fingertips are more than proud to touch your face

Eurovision var i helgen, och personligen tycker jag det var lika dåligt som vanligt - dvs. med bara ett fåtal bra låtar. Satt hemma hos Tina och Tamas och glodde. Glömde bort att min kära pojkvän satt utanför lägenheten utan nycklar i 2,5 timmar. :'( Fy vad jag skämdes sen!

Samma dag, fast tidigare var vi och hälsade på hos min kära syster i Jönköping, dock var vi bara i hennes lägenhet en kort stund. Resten av tiden i Jkpg tillbringades på A6 center. En studentklänning inhandlades ÄNTLIGEN!

http://www.youtube.com/watch?v=sw_6gdieBRY
En fantastiskt mäktig låt som man blir fruktansvärt glad av (israels bidrag till eurovision)

På fredag bär det troligtvis av till Jönköping igen, men då till Huskvarna istället för Ljungarum. En kattunge sitter där uppe och väntar på mig, och jag är fullkomligt förälskad i henne. [Namnförslag?]
Tyvärr är det en annan tjej som också är intresserad av henne, och det är först till kvarn som gäller. Får hoppas det går bra, jag håller tummarna stenhårt!

På torsdag är det melodisfestivalen i skolan som gäller, och min klass har lätt snyggaste movesen;)
Imorgon sitter jag och Elise bänkade på Cambridge provet (Listening & Speaking) medan resten av klassen övar inför melodifestivalen. Elise, jag är nervöööööööös!

Idag slingade jag håret igen, blev mycket ljusare denna gången, tycker jag, men rätt okej ändå. Utväxten syns iallafall inte så tydligt längre, och jag känner mig somrig som tusan!


Ronny, min sambo och min andra hälft - Jag älskar dig! <3

Kommentarer
syrran skrev:

såå söööt =D..ida kommer ja hem för sommarn hihi =)

2008-05-28 | 11:17:03
M i m m i s | D e s i g n skrev:

Sööt kisekatt.. och du blev jättefin i håret :D

2008-05-28 | 20:44:36
URL: http://mimmisdesign.blogg.se/
sarah skrev:

namnförslag: voldemort. man kan ju inte bryta trenden... alternativt darth vader. men jag tycker voldemort ger lite mer djup åt det hela

2008-05-30 | 20:44:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0