Oh my God I went gold when I saw your smiling face

Mando Diao - Gold <3

Hjälpt Ronnys syrra Stephanie att flytta idag, snabb flytt men herregud vad mycket det var att göra. Rätt skönt när allt var uppe på kvällen att bara chilla, glo på film, äta pizza och framförallt dricka CIDER. Det var längesen, fy fan, men gud så gott :) Och allt tack vare att vi kunde lämna bilen utanför Stephanies lägenhet som ligger bara några meter ifrån vår.

Hämtade Bastian idag med, och imorgon ska vi åka till stan och köpa inlines till fis-bazookan, mig och Ronny. Ska bli riktigt roligt, kommer inte ens ihåg hur längesen det var jag åkte sist.

Fotbollssockar ska han självklart ha med, för på tisdag då jävlar smäller det;) Det är då vi ska se om big B tycker fotboll är roligt, och tro mig - jag håller tummarna. ;)

Hår hår hår, vad ska jag göra med det? :S Vill både klippa, slinga och förtjocka det. "Förtjockingen" är givetvis hårförlängning som inte är längre än mitt riktiga hår. P.g.a. att man måste tänka på ekonomin så blir det nog tyvärr bara en av alla sakerna denna månaden. Klippa sig lutar det, såvida jag inte kan hitta någon som frivilligt slingar mitt hår. ;)

Så imorgon är folket lediga, och Chryslern vår är nästintill fullbokad. Fan att man ska jobba lördag och söndag. :/ Antar att jag får trösta mig med tanken på att lönen växer.

Jag älskar min älskade älskling. <3

Kommentarer
syrran skrev:

vet han om att du lagt ut bilden på honom? :P

2008-05-04 | 20:42:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0