This is the story of a girl...

Kom till skolan idag, med vetskapen om att nästa hela spanskagruppen skulle göra nationella matte A. Träffade på en knepig konstig kille som skulle vikariera för Eva, eftersom att stackarn hade en allergisk reaktion mot pollen. "knepet" chockade oss genom att berätta att :"Nu ska vi göra spanska nationella muntliga". Jag och Ayat valde att göra det först, så vi gick in i grupprummet bredvid. Där fick vi välja ett varsitt kort, med olika teman som vi sedan skulle berätta om.
Ayat fick "mi hobby" och jag fick "así fue cuando era niña" (hur var det när du var barn?)
Och när jag såg mitt ämne sjönk jag genom jorden. "helvete, min svaga punkt är ju för fan att prata i dåtid!!!!"
 
Jag kämpade på och kämpade på, sa grammatiskt fel om och om igen. Han bedömde mig som ett VG, så det var iaf något. :P Men fy fan vad svårt det var!

Jag längtar sjukt mycket till helgen! =) Ronny, du är bäääääääst <3

Kommentarer
mingla skrev:

Hallo på dig :). Visste du att man kan kolla hur mycket ens egna blogg är värd, jag har länken i mitt inlägg. Min var värd 19.000:-. Hur mycket är din värd?

2008-05-13 | 09:10:38
URL: http://heymingla.blogg.se
syrran skrev:

Näe! Jag e bäst >P

2008-05-14 | 21:13:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0