Dyspepsi

Så det är det som håller mig vaken på nätterna och illamående 24/7?
De senaste två veckorna har jag mått jättedåligt, började med lite grann men nu är det konstant. Speciellt när jag tränat, så tänkte till och med sitta på bänken under matchen mot Nässjö i helgen. (Som vi vann 23-12 btw.)

Anyway, vaknade av illamåendet i natt och kunde inte somna om. Var svinhungrig så skulle äta men fick inte ner en enda bit. Så jag ruvade på telefonen och mellan fem i åtta och åtta ringde jag nog sjukstugan tio ggr. Jag fick tid klockan nio och var där tio i. Kom in direkt och doktorn konstaterade efter ett negativt grav. test att det var magkatarr så jag fick medicin.

Nu mår jag inte så bra. karro har varit här en stund och vi har suttit och tjötat ett bra tag. Mycket trevligt:) Sedan pratade jag med Steff ett tag och nu är den andra Steff här och vi ska titta på film. Min favorit - Step up 2 =)



Kommentarer
Karro skrev:

Hejhej! Hur är det med dig? Är magen bättre? Ska du till skolan i veckan? Aja, annars syns på på torsdag! Då är det ullared som står på schemat!!:P Ha det kanon! Kramar!

2008-11-24 | 09:43:30
URL: http://karroeden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0