I may not have the softest touch, I may not say the words as such, and though I may not look like much - I'm yours.

13:37
Sitter i en av skolans datasaler och jobbar med grupparbetet. Det börjar verkligen ta form och jag, personligen är ganska nöjd med min studie. Kort och koncist. Min kompletteringsuppgift godkändes, skrev Mattias igår väll. härligt. Denna veckan ska PM, utvärdering, hemtenta in. Herregud, så jobbigt.

14:52
Klara med våra studier och det blev måttligt fint må jag säga;)

Buss hem om en kvart, så jag är hemma klockan fyra. Bestämde mig för att skippa föreläsningen.


Kommentarer
elise:) skrev:

å så fin din blogg blev! :) allt bra bruden? :)

2008-11-03 | 20:26:06
URL: http://elisemansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0