It's like you're always stuck in second gear

Gick upp tidigt idag bara för att jag säkert skulle hinna med bussen, men nej, när jag kom ut på Landerydsvägen körde bussen därifrån. Suck tänkte jag, vandrade hemåt igen och återvände till olycksplatsen en timme senare. Halv elva placerade jag min rumpa i en av högskolans obekväma stolar och lyssnade och lyssnade. Tolv var jag fri och åkte till stan för att spendera både tid & pengar. Lindex besöktes och klänning provades, men till min plånboks glädje såg den förjävlig ut. Inne på Cubus hittade jag två supersöta klänningar, men de får vänta. På indiska inhandlades tre lila ljuslyktor till lägenheten, och en så länge har jag inte tänt dem. Men de ser fina ut. Längtar tills jag får tag på mina lila gardiner och soffkuddar! Sedan knäcktye jag ryggen hos otrevliga sjukgymnasten på Capio. Det tog två minuter och sedan kändes det mjukare igen - tills jag satt på bussen då jag fick ont i nedre delen av ryggen istället för övre. Jag tog en sväng till apoteket och köpte Ibumetin och allergitabletter, och slutligen spenderade jag väldigt mycket tid inne på Kappahl där det var halva reapriset. Jag köpte en keps till bastian för 15 kr, en mössa för 17,50, en halsduk för 20 kr, ett armband för 29 kr och ett linne för 20 kr. Ett halsband till Elly i julklapp för tio kr. (hon ska självklart få mer än det) och jag köpte två pack strumpbyxor till mig själv för tio kr. kanon va?
På bussen hem satt jag och pratade med goa Tina Bob, om allt mellan himmel och jord. Sedan började jag känna av min åksjuka och fick koncentrera mig på vägen ist.

Nu sitter jag här och väntar på att handbollsträningen ska börja så att jag kan känna att jag gör något nyttigt.
Ska förresten ta bort min visdomstand den första december så det blir billigt.:) Önskade att få göra det innan årsskiftet och jag hade tur!

Ronny Christer Mathias Kallas är det bästa som finns. <3

Kommentarer
Karro! skrev:

Hejhej! Tack för idag! Kul att träffas lite och snacka! Ha det fint vännen! Vi höres och synes! Kram

2008-11-12 | 18:42:32
sis skrev:

Kolla in min nya blogg ;)...försökt lite på egen hand...fast kan inte allt...men men, de ska nog komma de me

2008-11-22 | 20:52:50
URL: http://neasv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0