Just leave it alone

När jag Bastian gick i vinterns första snö i torsdags så kom jag och tänka på hur länge sen det var jag var liten. När det var jag som fick anstränga mig för att lyckas gå i någon annans fotspår eftersom att mina egna ben var för korta. Nu är det inga problem länge, kunde jag konstatera. Jag är dock inte för gammal för att lägga mig ner här och var och göra snöänglar. För det hann vi med på väg till skolan han och jag. Jag och Bastian hade en riktigt mysig vecka ihop, bakade bullar, skojade och hade allmänt kul. På fredag när han kommer så ska vi klä granen och sen är det både julskyltning och pepparkaksbak med Steffi och Elly. =)
Känns sorgligt bara att hur jag än gör med Bastian så är det någon som tycker jag gör fel... Hur vet man hur man ska vara? Och hur kan jag göra för att duga?

Fick magkatarr idag igen, och nässelfeber gånger hundra. I metro idag kunde man läsa att nära 100 000 svenskar (2%) lider av köldallergi, och jag kände igen mig som fan. Strumpbyxor hade jag på mig och det var inte särskilt smart kan jag tala om, eftersom de är ganska dåliga på att hålla värmen.

Steffi var här en stund idag och vi satt och snackade blaj och lyssnade på musik. Mycket trevligt att träffa henne igen, saknar verkligen tiden då vi var ute och var helt crazy och tog en maaaassa galna bilder. Så roligt man har haft med henne!

I lördags var det dansbandsfest (don't ask) i nyarps bygdegård och både mina föräldrar och Gurli och Tomas var där. Vi hade jättekul, iaf jag Trevligt, men svettigt och dansa med Ingvar och pappa, jävlar vad det svänger!
På torsdag åker mina söta föräldrar till thai och lämnar mig i kylan.:( Suck! Sol! Kom hit och gör mig brun!
Men å andra sidan. Idag är det bara en månad kvar till julafton! Känner mig som ett litet barn igen, och det ska bli SÅ KUL!

Jag är kär i den finaste pojken på jorden. Ronny <3

Kommentarer
sis skrev:

Va ja e avundsjuk! Ja hade me velat dansa bugg å ha allmänt kul. I lördags va ja bara hemma ändå :(..aja fixade en ny blogg iaf så lite nytta gjorde ja.. Love u sis <3

2008-11-24 | 22:47:21
URL: http://neav.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0