Paralyze me, with your kiss

Mina föräldrar är mästare på att skrämmas. Igår när jag kom hem tio minuter innan fotbollsmötet för att skriva ut hemtentan, frågade de om jag hört från Linnea. Nä vadå sa jag? Vad har hänt? Hon har blivit påkörd ikväll, svarade de och jag hoppade i taket, det var inte förrän jag ringde efter mötet som jag lugnade ner mig ordentligt. Visserligen sa mamma och pappa att hon inte var allvarligt skadad så det var ju skönt. Men sånt tär ju på psyket, det vet jag ju sen krocken. Hursomhelst hade hon kommit på cykeln, och en bil kört på henne i ganska låg hastighet. Han hade tydligen varit jättesnäll och gått ut och kollat så hon mådde bra och så.
Förra gången mamma och pappa sa så så var det Dennis som låg på sjukhus, för han hade försökt laga en diskmaskin, men istället tagit ström i kroppen. Den gången fick han stanna på sjukan någon dag.

Mötet igår gick bra, fick veta att Sofia ska träna oss och vi alla vet ju att hon är kanoN! jättebra är hon. >Träningsläger, individuella utvecklings planer och allt sånt är redan fixat. Tiptop.

Måste iväg till Örnaskolan nu, för jag ska hämta omdömet hos Ginger.

11:21
Åh, vad jag är glad nu! Gick bra hos Ginger, hon hade bara bra att säga om mig.:) Träffade Karro en stund också, hon stod ute i kylan och hjälpte barnen skära sig i fingrarna;) Nejdå, de skulle tälja bara. Satt inne och väntade på Ginger en stund medan hon bytte skor, och då gick Eva från fritidset förbi mig och undrade om jag ville vikariera v 50. JA! sa jag, måndag tisdag och torsdag är jag helt ledig, och det var precis de dagarna hon behövde hjälp. WOHOO! MONEY! 112 kr i timmen är inte fy skam heller. Nästa lön blir väl 250 spänn, då jag vikarierade tre timmar mahaha. Bättre än inget.
Om jag hinner så ska jag kila förbi idag och lämna en lista på alla dagar jag kan och hålla tummarna för att de ringer så fort det är något.:) jag vill jag vill jag vill!

Nu är kattlådan rensat, tvättid bokad, och soppan står på spisen. Mums. :)
Och dessutom ringde jag Tagestam på Capio idag, och fick tid för ryggknäckning på måndag halv två. Skönt. För tillfället. suck. För övrig är det nog den mest otrevliga människa som finns.

Nästa vecka kommer nog Karro förbi en sväng och jag ska försöka hinna fika med Pillan igen. =)
Min pojkvän, Ronny, är hur söt som helst. <3
 

Kommentarer
Sara skrev:

Hej gumman. Ja, allt e toppen! Lite crazy asiater bara, but I'll survive;) haha, allt bra med dig? Ska battra mig med fotona, men det tar ett tag till tyvarr:(

2008-11-07 | 10:37:59
URL: http://saramared.blogg.se/
Karro skrev:

Tjingeling! Japp, jag kommer förbi ngn dag i veckan:) Höres!! Kram

2008-11-08 | 13:25:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0