She's a maneater

Fikan med Pernilla i önsdags var helmysig, och det var så kul att träffa henne igen! Verkligen jättekul. :) I fredags åkte jag med mamma och pappa till Laholm för att tända ljus och sätta krans på farmor och farfars grav. Vi åkte genom centrum och en massa minnen och tankar rusade genom huvudet. Den lille godisbutiken, de trånga gatorna, gångbroarna... Och graven då, det var väldigt skönt att komma dit igen, men det kändes dock fel att stå med klackar på graven.

Vi hann åka till "Godis på landet" med - en liten stuga mitt ute på landet - och köpa halloween godis. Köpte godis för 85 spänn, till mig, ronny och bastian. Gott var det, mums! I lördags firade vi pappa med släkten. Det var minst fem år sedan jag träffade de flesta av dem. Fick veta att mer än hälften av mina kusiner numera är föräldrar. Speciellt Andreas som tydligen är äldre än jag trodde, och har en två-årig son - Oliver.
Anita och Stefan, Lennart och Britt, Krister och Lena var de som dök upp från pappas sida. Sedan kom moromor, morfar, kusinerna och morbror & moster också. Emilia och Bastian fann varandra direkt och lekte jättemycket. Alicia, som var så liten sist - har blivit så¨stor. :) Vi satt och spelade Alfapet en liten stund och David, Linneas kille, kom på att Ålpaj nog är gott medan jag och Marie ändrade vårt ord slida till smida, pga ett poäng. Mysigt va?
 I övrigt har internet och tvn legat nere hela helgen, och igår ringde min tränare och undrade varför jag inte var på samlingen. Sanningen är den att jag inte hade någon aning om att jag skulle vara med på matchen i Vaggeryd, och då var det för sent. :/

Idag ska jag till stan tjugo i elva och fortsätta på grupparbetet. Mellan 15 och 18 har vi föreläsning. Kul.


Kommentarer
M i m m i s | D e s i g n skrev:

Lillstugan "Godis på landet" handlade vi alltid på när vi bodde i Veinge :)

2008-11-03 | 18:46:00
URL: http://mimmisdesign.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0