The boy, the girl, the kiss

Dagen började med hemtenta, yay. Och den blev klar, dock inte det bästa jag gjort. Men huvudsaken är att den blev klar iallafall. Hälsade på Gurli idag också och lät Bastian och Elly leka. Ibland är Gurli som terapi för mig. :) Faktiskt riktigt skönt att prata med henne. Hon var supersnäll och sydde ett par coola spiderman gardiner till Bastian idag med så nu hänger de uppe i hans rum. Och nu har jag lämnat en kasse full med kläder som Bastian inte kan ha längre, och halva vinden består nog faktiskt av kläder. Vissa byxor är jättesynd att lägga undan, och fakitkst tycker jag att Bastian kan sluta växa nu:/

Jag har sån otrolig julkänsla, är det konstigt? Jag menar det är ju faktiskt bara en månad kvar tills man får börja på sin chokladkalender. mums. Haha.

Idag känns livet mys. Väldigt. Och har hittat en bra radiostation på internet. Går man in på www.deezer.com så finns det indierock kanaler där. yummie! Och för övrigt är seven nation army en härlig, medryckande låt.

Jag älskar min underbara, jätteknasiga pojkvän. <3

Kommentarer
elise:) skrev:

din med, urtjusig! ja det hade varit mkt trevligt :) puss!

2008-11-05 | 20:22:42
URL: http://elisemansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0