Put your dukes up John

07:11
Sitter och äter min fiberhavregrynsgröt och väntar på att min älskling ska vakna. Ska sitta på bussen till Torup om tjugo minuter, för jag har min VFU på ett dagis där. Första dagen igår, och efter helgens bravader hade jag råkat tappa rösten. Så sagoläsningen blev mindre och mindre intressant för barnen när jag lät om en sjuttiofemåring, Idag har jag fortfarande ingen röst, och känner mig lite småseg.

I fredags firade vi min älskling som ju fyllde 25 igår. STORT GRATTIS! Mi familj umgicks med Ronnys familj och jag stor njöt. Alla kom jättebra överens och de tre tårtorna som jag blött, svettats och gråtit över, gick hem! Från sex till elva satt vi och myste, spelade sällskapsspel och tog några glas. Efter elva var älsklingen, david, leif och malin, och jag så klart, hemma hos oss och spelade Rockband. runt halv två gick jag och la mig. På lördagen var det handbollsmatch, klockan sju på kvällen började vi. 17-25 slutade det tyvärr, men Cyrus, som vi mötte, är förra årets serievinnare. I söndags var vi på dop. Allans och Ramonas Gabriel skulle döpas och hela familjen var finklädd. Bilder finns på bdb.se

Om en vecka ska Ronny, jag, Bastian, David, Linnea, Dennis, Mamma och Pappa ut och äta på restaurang. För då fyller pappa FEMTIO!

GRATTIS till dennis och linnea som fyller tjugoett idag!



















Kommentarer
syrran skrev:

Tack sis! :)

2008-10-15 | 20:23:35
Karro skrev:

Kul å ses lite snabbt idag!:D Ha det fint å krya på dig!! Kram

2008-10-24 | 16:39:37
URL: http://karrobarro.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0