The saddest thing I'd ever seen were smokers outside the hospital doors

Min kära Mimmi var en ängel idag och frågade om jag var sugen på en ny blogg-design. Självklart tackade jag ja, och skickade över lite bilder, samt önskade att bakgrunden skulle vara grön. Sedan fick hon fria tyglar och se på resultatet - FY FAN VAD LÄCKERT! TUSEN TACK!

För omkring fyra dagar sedan fick jag resultatet på första tentan. Med 36 som gräns för godkänt var jag mer än nöjd med mina 37. Jag hade verkligen tur, men gud vad skönt att få den ur vägen. Nu kan jag bara fokusera på resten av skolarbetena. Jag har en studie, ett grupparbete, ett pm, en hemtentamen och en utställning att fokusera på. Suck.
Tur att jag har min gode vän Cecilia att hålla koll på schemat osv åt mig. ;)

I helgen har jag tagit tag i julklappshandeln, och nu går det verkligen framåt. Det enda som saknas är faktiskt pengar... för fantasi - det har jag. På onsdag ska jag och Pernilla ta vår efterlängtade fika och ta igen oss lite. det var evigheter sedan vi träffades sist och jag har saknat henne mycket. Sara Berglind - Vi måste ses snart, du och jag!

Nu sitter Stephanie och jag hemma hos oss och tittar på Avalons dimmor, som är en jättefin - mysig film. Jag är svintrött, men kände mig så gott som tvungen att inviga den nya bloggen ikväll. :) Tack igen!

Imorgon ska jag till Bjälkagårdens förskola återigen för att komplettera den dagen jag var sjuk. Hoppas bara att jag klarar mig ifrån sjukdomar denna gången. 
Tog en snabbis hem till Gurli innan med för att lämna bl.a. ett par röda pumps till Ronnys lillasyster Yasmine. Skor som jag hade på nyår för två år sedan, som är alldeles för trånga för mig. Men hoppas att de kommer väl till användning.  

Det finns en person i hela världen som betyder så jävla mycket för mig. Han är helt underbar och alldeles perfekt. Han heter Ronny Christer Mathias Kallas. Och han är min. <3



















Kommentarer
M i m m i s | D e s i g n skrev:

Wiie, ett invigningsinlägg :D

2008-10-27 | 22:58:08
URL: http://mimmisdesign.blogg.se/
Karro skrev:

Kul med update! Verkligen gött med tentan!! Du har en del pluggande framför dig nu då ja.. Behöver du hjälp med något så får du bara hojta till:) "Två huvuden är klokare än ett";) Ha det kanon! Take care! Kram

2008-10-28 | 10:13:38
URL: http://karrobarro.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0