Delicious vs. vicious...

Mina katter fajtas för jämnan. vem som leder, det vetefan. Oftast när man vaknar ligger Leia i sängen, till skillnad från förr då Diva alltid sov med oss!  Maten är näst största bekymret för de båda mijsarna, vem ska äta från skålen och vem ska äta från golvet?
DILEMMA.

Igår kväll tränade jag handboll nio till tio. Alldeles för sent för min smak och träningen gick inte bra heller. Återigen ställde jag mig i buren, efter ett sabbatsår som utespelare. takterna satt i men reaktionerna var något efter... Idag har jag hunnit diska, tvätta och äta en riktig frukost bestående av fiberhavregrynsgröt och bär. Middag idag blir troligtvis kyckling med mangosalsa. Så många konstiga saker vi har i kylskåpet...

Mamma och jag hade tänkt gå på spinning idag men när mandalilla skulle boka tid blev vi bara reserver...;'( Så vi drar till lilla rydö för att boxas en och en halvtimme ist. tjugo spänn för träningsvärk...billigt...
Igår såg jag på filmen Angel. Väldigt sällan jag ser på svenska filmer men den här var faktiskt... okej. Inte jättebra, men okej.

Jag vill ha pengar så jag kan köpa skitsnygga kläder till Bastian. Bara en sak är roligare och det är att köpa kläder till mig själv;)  Nä det är knappt alltså. Och T&T får snart sin lille Sam också och jag har hittat det ultimata! Hoppas såna kläder finns kvar när jag får egna barn! :)

Imorgon är det skola igen, mellan ett och fyra ska vi ha VFU-information, Lär la bli ganska intressant... hoppas jag. PÅ fredag ska jag vara i skolan mellan tio och fyra. Tänkte ta med mig mina inlines och åka från norra station till högskolan. Inte långt men ger ändå något, får man hoppas. :)

Lalalalala life is wonderful.Ronny Kallas <3


kl.14:16
De ringde nyss från Örnahallen och hade fått två avbokningar på spinningen, YES! Så nu blir det spinning ist för box vilket kanske är lika bra i och med att jag har träningsvärk i axlarna. Älsklingen ligger och sover, eftersom han är sjuk idag...:/ Mår jättedåligt och jag tycker jättesynd om honom. Har passat på att uppdatera min bdb och lagt upp flertalet nya bilder, tjugofemte, tjugosjätte och tjugosjunde juli. Bl.a. från Bobergs Udde, Bakken och Tina & Tamas.
Bilden är ovan var nog den bästa jag kunde hitta, Bastian är nog den sötaste killen på jorden, faktiskt. <3

Funderar lite smått på om jag ska göra om min blogg igen, vad sägs?

Simma lugnt <3

Kommentarer
Karro skrev:

Ajjemen, den boken har jag! Ska du inte ha boken "Utvecklingspsykologi" oxå av Hwang, Nilsson? Vill ha kvar böckerna själv men du får gärna låna dem så, vill liksom inte sälja dem:) Vilken buss tar du imorn? Jag tar 10.40-bussen tror jag.. Jag börjar 13.15!

2008-09-03 | 18:00:22
URL: http://karrobarro.blogspot.com
M i m m i s | D e s i g n skrev:

Vad kul att du uppdaterat i bloggen! Snygga ni är på bilden ;)

2008-09-04 | 15:05:50
URL: http://mimmisdesign.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0