Happy birthday to you, you live in a zoo, you look like a monkey aaaand you smell like one too...

Fick ett sms av Linn idag som påminde mig om inläggets titel. Troligtvis internt skämt.
Vaknade idag, kände mig varken äldre eller betedde mig äldre, men äldre, det var jag. Det är min födelsedag idag och jag mår skit. Jag har feber, huvudvärk, öronvärk, halsvärk och kroppsvärk... Det suger hårt. Tack alla ni som stått ut med mig idag, jag har varit ett tråkigt svin, jag vet.
Fått en hel del fina saker idag, tack så jätte mycket!

I fredags var jag, ronny, tina & tamas på wild west steakhouse och bio. Det var jättetrevligt alltihop, förutom att jag fick springa ut från biografen efter 40 min och spy. Över till lite roligare ämnen - Snart ska Tina föda och jag tycker det är skitkul! Lilla Sam´s about to make his way out.

Igår fick jag ett spel av Gurli & Co. "Trodde du ja" heter det och är skitkul:) Spelade det igår, och det var bannemej inte lätt att hålla sig för skratt. =)

Tråkigaste inlägget nånsin, jag ber om ursäkt.
Ronny <3


Kommentarer
Anonym skrev:

Varsegod =) kul att du blev glad...får hitta på nåt snart då ;)..love u sis! <3

2008-09-16 | 21:51:19
S A R A skrev:

diggar låten på din blogg :D kommentera gärna vad du tkr om min illustration på min blogg! :D kram

2008-09-21 | 13:35:22
URL: http://miracle.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0