Hela världen är så underbar, på bussen in till stan...

Markus Krunegård - (Y)!

Plugg plugg plugg - föreläsning föreläsning föreläsning.
Suck, skolan är verkligen seg. Idag hade vi tre olika föreläsare varav en fick oss alla att somna... Då är det bannemej inte kul i skolan! Tur var att Karro höll mitt humör uppe i pauserna, och berättade väldigt lustiga saker. ^^ Och att hon köpte frukt till mig, det är hon guld värd för! =)

När jag kom hem pågick det vanliga tjatet om tvspelande men eftersom Bastian inte ätit ordentligt fick det vänta, när vi skulle äta kvällsmat började han gnälla och klaga över huvudvärk m.m. så Ronny tog tempen på honom och han hade 38,5 graders feber. Som tur är har jag inga lektioner imorgon så ska vara hemma med honom, iaf till klockan elva. Ska till tandläkaren tjugo i tolv och undersöka min visdomstand som ger mig käksmärtor.

GRATTIS till ANNA och TAMAS som båda har tagit körkort under den senaste veckan!
Simma lugnt <3

Kommentarer
Anonym skrev:

Gött att du var i skolan och gjorde mig lite sällskap!! Trevligt värre!:)

Kanske hör av mig i veckan och kommer förbi och lånar filmen vi snackade om! :)

Höres å synes! Kram

2008-09-24 | 18:01:50
syrran skrev:

mm visst e skolan seg..men man klarar den tack vare allt stöd man får från alla =)...va kul att de har fått körkort ;)..hälsa grattis från mig!...vi hörs =)

2008-09-25 | 10:59:19
nEa skrev:

jodå ja har de väl bra...bara en massa stress me förberedelser för bangladesh, c-uppsatsen, metodkursen, jubileumsfirandet för mkv-programmet å spanskan...de e helt klart att ja ska åka ja :)...ska skriva under avtal nästa vecka :D hihi..hur e de sj annars? Love u sis! <3

2008-09-26 | 17:08:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0