Första bruks-passet för året.

Nu har jag jobbat färdigt förmiddags-passet på bruket. Började sex i morse och slutade för en halvtimme sen. Nu sitter jag hemma med Ronny, David och Bastian och försöker bli tröttare. Ska gå och lägga mig strax efter tre har jag tänkt. Måste försöka sova mycket, trots ljuset och värmen i vår lilla lägenhet.

Har inte nämnt något om min grav. på jobbet. Vet inte riktigt hur de ska reagera. Där, på bruket, snackar folk väldigt mycket skit och dömer människor. Suck.
Egentligen borde jag inte var orolig, jag borde skita i det och vara lycklig. Men jag är tyvärr en sån som bryr mig mycket om vad andra tycker...

Kommentarer
Marie skrev:

Det där med att berätta på jobbet om att man är gravid är inte lätt. Man är osäker på hur chefen ska reagera och vad han ska säga om det. Men tro mig. När man väl talat om det, så känns det bättre och så upptäcker man att det faktist inte var så farligt. Ha det bra och var rädd om dig, /Marie

2009-04-25 | 20:08:51
nEa skrev:

ja jag håller med, du borde berätta det ändå. Det kommer ju ändå synas efter ett tag. Love u sis! <3

2009-04-26 | 18:30:54
URL: http://neasv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0