Inskrivning!

Idag klockan 11 var jag på inskrivning! Carin var fortfarande sjuk så fick träffa Nina ist, men det gick lika bra det.=) Vi pratade om livet, förväntningar och familjen, sedan tog vi blodprover och så. Blodvärdet låg på 127, vilket tydligen är väldigt bra. Det ska ligga mellan 110 och 140 typ. Blodtrycket låg på 110 genom 60 och det var också bara bra.=) Nina hittade inte heller något konstigt i urinprovet, och allt verkade tiptop! Så det känns skönt =)
Blev tyvärr inget ultraljud idag dock, som jag hade förväntat mig. Men den som väntar på nåt gott... ;)

Jag fick tid för ultraljud på mittpunkten i Halmstad den elfte juni klockan 1. Då har jag gått 17+3 :)
Har räknat lite snabbt idag och det är 7 veckor kvar. Är faktiskt inte jättelång tid. Och när jag väl varit där så har halva tiden gått.=) Och det bästa av allt är att i v. 18 kan man se könet, om inte bebisen ligger på nåt konstigt sätt. Och dessutom får man med sig någon bild hem. =) MYS!

Ikväll ska min älskade pojkvän laga chili con carne (hans pappas recept) till mig. GOTT! Han har varit i stan idag och handlat och bara för att han veta hur mycket jag älskar Desperate Housewives har han varit runt och letat efter säsong fyra i heeela stan! Har inte ens bett honom. :D

Jobbat idag, ont i huvudet och träningsvärk. Skönt faktiskt, man märker att det gör nåt och att man blir starkare!
Ta väl hand om er. <3

Kommentarer
Fru Evelina skrev:

vad bra att det gick bra!

trodde faktiskt inte att du skulle få göra ett ultraljud eftersom du inte har nåt särskilt att kolla efter eller vad man ska säga. har du dessutom redan gjort två så är det ju mer än de flesta gör ändå :-) dessutom säger dom ju att för många ultraljud och liknande kan stressa bebisen och det är ju inte bra!



sov gott!

kram

2009-04-21 | 21:18:26
URL: http://evelinas.blogg.se/
Fru Evelina skrev:

haha jag har gått upp 4 kg hittills!

könet vill vi absolut ta reda på, framför allt jag som är för nyfiken haha...

ni då, vill ni veta?



kram

2009-04-22 | 10:00:35
URL: http://evelinas.blogg.se/
Fru Evelina skrev:

jag är i vecka 13, 12+0 idag! så jag hade ganska rätt, trodde jag var i 12+1 medan barnmorskan envisades med att jag var 4 dagar längre gången. Tji fick hon!

jag har gissat på en flicka faktiskt, men jag vet inte... ska bli så kul att få veta hihi!

vilket datum var det ni fick ultraljudstid nu igen?

kram

2009-04-22 | 11:15:44
URL: http://evelinas.blogg.se/
Fru Evelina skrev:

ser ju 11e juni här! vi fick den 3e juni =)

kram

2009-04-22 | 11:16:26
URL: http://evelinas.blogg.se/
Fru Evelina skrev:

hihi jamen du kanske blir framflyttad så att vi har bf kring samma dag =) vore ju coolt!

vad skönt att redan ha lite fixat!

vi har bestämt oss för att köpa en teutonia fun, en helsvart... och möbler har vi spanat in på ikea... en bilstol ska vi få ta över från min syster...

visst är det himla skoj att FÅ handla till sin bebis, nu när det är på riktigt liksom hihi =)



kram!

2009-04-22 | 12:01:29
URL: http://evelinas.blogg.se/
Azra skrev:

Hejsan :)

Haft en bra dag?

Underbar blogg du har! Kram

2009-04-22 | 21:52:59
URL: http://azrasarajlic.blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0