Kastration, jobb och turkisk peppar!

Idag skulle katterna lämnas för kastrering (som det tydligen heter, även för hon-katter nuförtiden) klockan tio över nio i torup. Eftersom jag skulle börja jobba klockan tio tänkte jag passa på att träna en stund innan, medan älsklingen lämnade kisarna.

Jag kom till gymmet och sprang en halvtimme på löparbandet. Riktigt nöjd, men fick ont i fötterna efter halva tiden eftersom jag var tvungen att springa barfota. Mina skosnören gick upp och istället för att stanna och knyta så sparkade jag av mig skorna. Ångrar det lite nu...

Jobbade tio till tre. Var ute 90 procent av tiden och fick nästan solsting. Shit vad varmt och skönt det var idag! Efter jobbet kom jag hem och då var misarna hämtade. Stackars katter! De kom vinglandes och mötte mig vid dörren. Stackarna kunde knappt stå på benen. Ligger de på mage så ser man hur metallstygnen glänser och jag lider så med mina älsklingar! 1985 kr kostade det, vi får hoppas att de slutar kissa inne nu! Ska tvätta golven ordentligt med "piss off" så att de inte kissar i sitt lilla hörn av ren vana.

När jag kom in och satt mig i soffan så fick jag ett paket av Bastian! Han och hans pappa hade köpt en grej till mig i Halmstad idag. =) Jag visste direkt var det var och jag blev överlycklig! Desperate Housewives säsong fyra WOHOOOO!

En stund senare åkte jag till underbara, söta Tajna och mös med Sam. Vi snackade massa skit, jag och Tina och hade det supertrevligt! Sen kom leif dit med och honom ser man ju inte så ofta så det var trevlans! Nu är älsklingen hos Anders och spelar ölspelet och jag sitter och käkar surt&blandat och turkisk peppar och tittar på Talang.
Ska snart gå och lägga mig. Upp tidigt imorgon. Börjar jobba klockan 06-14. Sen på natten är det dags igen, 21-06, och på söndag blir det 14 - 21. Stay positive! Mycket pengar =)

Kommentarer
nEa skrev:

jadu jag tyckte också synd om min lilla älskling när jag kastrerade honom (Cozmo :P).. Åh vad gott med gott och blandat! Jag vill me!!! Sött av dem att köpa Desperate Housewives till dig =)

2009-04-26 | 18:37:53
URL: http://neasv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0