Korv stroganoff!

Idag har varit en mysig dag! Var på gymmet innan jag skulle börja jobba. Sprang en halvtimme på löpbandet och en halvtimme på orbitrecen. Sen efter jobbet cyklade jag till Tina & Tamas där min älskling befann sig. Han hjälpte Tamas med veden och blev både solbränd och musklig;) På köpet hade han klippt sig, helt på eget initiativ! Tina bjöd på supergod blåbärspaj, mums!

Nu sitter jag och väntar på att falukorven ska tina så jag kan börja med maten. Är hungrig på mat nu! Ris, mums! Kan tänka mig att min kära syster är lite trött på det nu. ;)

Annonsen var inne i HP idag och det enda samtalet vi fick var en trea på andra våningen i Landeryd. Tackade nej direkt, var inte alls vad vi tänkt oss! Hoppas hoppas hoppas att fler hör av sig!!!

Hela dagen har förresten gått utan att Leia kissat utanför kattlådan! Det verkar som att det hjälpte att placera matskålar på kiss-ställena! :D YAY!

Tack till alla som gratulerat oss för graviditeten. Det betyder jättemycket. <3

På bilden - älskade kisen Diva!

Kommentarer
Karin Jönsson skrev:

Just ja, Grattis! Jättekul verkligen att ni ska ha barn!

2009-04-29 | 21:34:57
URL: http://wedwose.bloggagratis.se
nEa skrev:

jag är inte trött på ris, äter bara mackor hela dagarna, ibland mackaroner och ägg. Men vill ha kött!! med goda kryddor! och gott ris vore inte helt fel, med min speciella kycklinggryta =)



Vad stor magen blivit nu sis! =) Snart får jag se den IRL. Jippi, men tiden går såååå segt! Love u <3

2009-04-30 | 04:15:24
URL: http://neasv.blogg.se/
Elise :) skrev:

Bamse Grattis Amanda!! :D Det var som tusan! Häftigt, spännande och lite overkligt! Hur är det med dig, er?? Guu vad längde sedan vi pratade..Det vore skoj att prata snart, har du skype? Sköt om dig och lillen! Många pussar o kramar /Elise

2009-05-05 | 07:24:58
URL: http://elisemansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0