Var är min lön?!

Suck. Jobbat hela helgen så kroppen är sliiiiten. Idag gick jag upp tidigt för att vi skulle röja i garderoben. Vi ska köra till tippen imorgon och måste få plats med några av Jonnys grejer. Vi ska slänga uppåt femton sopsäckar med grejer och det känns superskönt! Så mycket skit vi haft, som man inte kommer sakna!

Idag fick jag min lönespec. utbetalningsdagen är idag. 500 kr fick jag, tack för den! Har jobbat sammanlagt 81 timmar i mars, så ska ha 8900 innan skatt. Nu har vi panik för vi måste verkligen få tag i pengarna innan onsdag! Då ska ju räkningarna betalas! Ska ringa lönekontoret imorrn och se vad de kan göra.:'( Måste ju ha blivit fel någonstans!

Linnea, saknar och älskar dig! Du är snart hemma igen!

Jag är nu i v 12. (11+1), dag 79 av 280.

Kommentarer
nEa skrev:

ojdå där måste något ha gått snett.. men det löser sig! I värsta fall finns det ju föräldrar :P.. och jag har sparpengar med om det skulle krisa sig ännu mer ;)..



Tack! Jag saknar dig med, längtar hem som in i bomben! Men, men.. fem veckor kvar. Älskar dig sis <3.. Massor med kramar!!

2009-04-27 | 19:22:03
URL: http://neasv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0