Äntligen är den här...

min TNS-apparat har kommit till Hylte nu, så klockan 15.00 ska den hämtas! Yes! Ljuva liv. Slut på konstant ischias-smärta!
Så här ser den ut ->
(men jag har fyra elektroder/plattor istället för två)

Igår mmsade jag runt till släkt och vänner. Bebisen sparkade två gånger och det syntes sååå tydligt! Om någon vill hjälpa mig med hur man lägger in videos, så kan jag göra det. :) Hade varit kul för min egen skull med.

Träningen igår gick jättebra, det var så skönt att få röra på sig. En kvinna kom fram till mig och frågade hur det går att träna med en "sån där" och pekade mot magen. Bra sa jag, har varit igång sen tidigt i början. Hon frågade hur långt det var kvar och jag svarade drygt tio veckor. Stackars kvinna höll på att dö av chock. Jag vet att jag är ganska liten fortfarande, men det kommer nog. Har åtminstone gått upp mellan 7 och 8 kg.

Nu äter jag frukt och tittar på friidrotts-VM.

Kommentarer
Fru Evelina skrev:

hihi ja och du har ju förmodligen mer än 10 veckor kvar också!



vi testade en tens-apparat idag på föräldrautbildningen och jag ska nog hyra en sån till förlossningen =)



kram

2009-08-19 | 16:32:17
URL: http://happilyeverafter.se
Fru Evelina skrev:

oo lyxigt! här kostar den 150 kr i månaden men det är ju inte heller så farligt! jag kommer isf bara hyra den över ett litet tag innan förlossningen.



kramis

2009-08-19 | 17:05:34
URL: http://happilyeverafter.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0