Du har nu 100 dagar kvar till beräknad förlossning...

Idag har jag varit uppe hos svärmor och solat. Vi var på stranden igår och blev bruna och fina, idag blev det ännu mer. När jag kom hem (efter en snabb-visit hos finaste Tina) satte jag mig i soffan och tog mig an den stora pappersröran vi har här. Räkningar hit och dit, reklam här och där och viktiga papper i mitten av allt. Högen är betydligt mindre nu, men mycket vågar jag inte slänga eftersom jag inte vet vad det är. Det får Ronny kolla igenom först.

Idag valde vi tapeter till vår nya lägenhet. I vårt sovrum blir det en mörk nyans av rostrött typ. Vi har två fönster och ljusa möbler så det kommer nog bli ganska ljust ändå. Och det var ärligt talat den bästa färgen vi hittade. (Fanns inte mycket att välja på) I vardagsrummet fick jag min vilja igenom - så där blir det vitt! Och i kök och hall olika nyanser av grått. Bastians rum blir grönt, efter hans önskemål. 

Tvivlar starkt på att de är färdiga i tid, eftersom det bara var en stackars kvinna som skulle städa heeeela lägenheten. Det lär ta ett tag...

Imorgon blir det Borås, typ. David skulle ha skjuts till någon punk-festival...

Barnmorskan ringde idag angående leverproverna jag tog i måndags. Hon ville veta mer detaljerat hur jag mår så hon kunde ta upp det med läkaren på tisdag. Hon sa inte mycket om testresultaten så jag vet inte än om jag är sjuk eller inte. Känner mig frisk. Hon skulle ringa tillbaka nästa vecka.


Kommentarer
Anonym skrev:

hej gå gärna med i våran tävling

KRAM :)<3

2009-08-06 | 23:03:47
URL: http://rimboken.blogg.se/
Fru Evelina skrev:

vad är det för leverprov du har tagit? hoppas det inte är några fel!



kram

2009-08-07 | 10:25:58
URL: http://happilyeverafter.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0