Jobb, stress, flytt

I fredags blev det inte Borås, utan David skulle lämnas i Ulricehamn. Så vi åkte vidare till Jönköping och A6-center. Jag smet in på H&M medan Ronny tittade på spel och jag hittade lite smått och gott. Jag köpte ett par kängor, liknande armékängor men utan stålhätta och så ser de väldigt kvinnliga ut. Ett par svarta jeansleggings som är supersnygga till - dock var de små i storlekarna så nu känner jag mig huuuuge. Och så köpte jag ett linne som jag inte provade, och visade sig att det var alldeles för kort för magen för tillfället. Jag var egentligen ute efter ett långt linne så blev lite missnöjd. Men men, det kostade 50 spänn och vanliga linnen kommer alltid till användning ändå.

Vi var inne på Ikea en snabbis med och kollade på skötbord. Hittade ett - Hemnes - som verkar kanon, men tyvärr svindyrt. Så nu surfar jag på blocket. Tattigt kanske... men varför inte?:/

Idag har jag och Bastian städat och packat på hans rum. Vid elva ringde Istvan och frågade om jag kan jobba på fyralaget med Loli och Andreas i eftermiddag. Givetvis sa jag ja eftersom de är två av de roligaste människorna som finns på bruket. =D Så för en timme sen slutade jag!

Jag hittade mitt minneskort häromdagen! Det på 4 gb som varit försvunnet sedan lääänge! Det fick jag av Jonny tillsammans med min rosa mobil förra våren och jag hade massa roliga saker på det. Sjukt mycket musik och jättemånga bilder!

I fredags var vi och hälsade på Jonny i Gryteryd. Han skulle fyllt 56 år då, den 7:de augusti. R.I.P Bastians och bebbens farfar. <3

I veckan skickade jag in ca 500 bilder till framkallning. Bilder från pappas 50-årskalas i oktober och framåt. Två dagar senare kom de och de är underbara! Det ska bli sååå kul att få sätta sig vid bordet i den nya lägenheten och sätta in dem i fotoalbum! Perfekt format för minnen!

Nu, när det bara är lite drygt en timme kvar av v. 26 tycker jag det passar att lägga upp en bild från v. 26 haha. Jag kan helt ärligt säga att jag är otrolgit glömsk, och inte orkar sitta vid datorn så mycket längre.
Men här kommer den.



Kommentarer
Fru Evelina skrev:

vi vill inte ha nåt värsta dyra skötbordet, utan köpte bara det billigaste och ska måla det vitt hihi... 299 kostade det. vi vet inte om det ska bytas ut mot en tvättmaskin senare så vill inte lägga mer pengar på det =)



kul att du hittade lite annat iaf!

2009-08-09 | 00:12:53
URL: http://happilyeverafter.se
NellyHaglund skrev:

Fin blogg!

2009-08-09 | 01:11:58
URL: http://nellyhaglund.webblogg.se/
Fru Evelina skrev:

oo den var jättebra!

har ni haft en bra helg?



kram!

2009-08-10 | 09:56:39
URL: http://happilyeverafter.se
Fru Evelina skrev:

hihi vilken bra liknelse, att kunna räkna ner på fingrarna när man är i vecka 30! då är det ju inte alls långt kvar =)

mår du bra?



kram!

2009-08-12 | 13:02:31
URL: http://happilyeverafter.se
AMANDA FALK skrev:

lugna ner dig.. stressa inte :) grym musik du har på bloggen!

Ha en fortsatt bra kväll!

2009-08-13 | 20:40:09
URL: http://amandajosefine.blogg.se/
Fru Evelina skrev:

mm samma här, nerver i kläm i ryggen och sömnsvårigheter. och så en djävulskt jobbig halsbränna nästan varje dag.

men, det är ju bara för ett kort tag till och då får vi våra små älsklingar hos oss!



kram

2009-08-14 | 09:17:02
URL: http://happilyeverafter.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0