Sorg, glädje.

Det var lättare att förstå igår, när jag såg Fozzie. Det gör ont, så ont, i hjärtat. Min älskade nallebjörn som förstår mig bäst! Men han mår inte bra.:(



Städchefen ringde innan och frågade om jag kan städa på Elias Fries 6 h/dag denna veckan men jag var tvungen att tacka nej. Städjobb under så lång tid klarar nog inte min rygg av. Dessutom har jag träff hos barnmorskan mitt i veckan och vi  är mitt uppe i både bilköp och flytt, så det hade nog blivit för mycket.

Igår åkte vi till Gekås. Jag köpte jättefina ljuslyktor och stolsdynor. Köpte två par jeans till Bastian också. Ronny köpte två muggar haha. Mammas mugg och pappas mugg. Mamman var fet som en ko och pappan var fruktansvärt hårig. Hur ska man tolka det? ;)

Nu sitter jag och tittar på förlossningprogram på tv4 fakta (min nya favoritkanal). Det är ganska intressant, jag lär mig mer och mer om hur det kan gå till. Dock tycker jag det ser lite äckligt ut.:S Men de regionerna ser man ju inte själv sen haha.
Jag lade mig på rygg en liten stund och när Ronny kom in så sparkade bebisen jättemycket så hela magen gungade till haha. Han tyckte det såg läskigt ut men blev väldigt glad. Det var så kul! Jag vill också ha bebis NU! :)

På förlossningprogrammet visade de en pojk som föddes i v. 25. Otroligt liten men stabil. Jag kan inte förstå¨att jag har en sån liten i min mage med. fast till och med ännu större!

Bebis och jag ska gå till gymmet i eftermiddag igen, som i torsdags. Vi ska orbitreca lite grann och hålla formen.:) Snart öppnar simhallen så man kan simma igen!

v. 28 - MYS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0